14/10/08

ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ

ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ , ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Ε.Α.Α.Κ. ΣΕ Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι.


Από τις αίθουσες των σχολείων μέχρι τα φοιτητικά αμφιθέατρα, αυτοί που αποφασίζουν χρόνια τώρα για τις ζωές μας, προσπαθούν να μας μάθουν με κάθε τρόπο το μάθημα της υποταγής.

Ότι δεν πρέπει λένε να ανησυχούμε για τίποτα. Έχουν καθορίσει όπως ήταν αναγκαίο (γι΄αυτούς πάντα) το παρόν και το μέλλον μας. Δεν πρέπει να αντιδρούμε λένε που μας κλέβουν τον ελεύθερο χρόνο από το σχολείο μέχρι το πανεπιστήμιο και έπειτα στη δουλειά. Να μη μιλάμε που μας ξεχωρίζουν με τα δικά τους κριτήρια σε ικανούς και ανίκανους και μας επιβάλλουν στη βάση αυτών των διαχωρισμών να “αποφασίσουμε” πως θέλουμε να σπουδάσουμε και να εργαστούμε κάτι που πιθανότατα ποτέ δε θα γίνει όπως ονειρευόμαστε αφού έχουν φροντίσει αυτοί η ανεργία και η εκμετάλλευση να είναι οι μαγικές λέξεις που ήδη χαρακτηρίζουν το εργασιακό μας μέλλον. Δεν πειράζει όμως, γιατί τα όνειρά μας δε συμπεριλαμβάνονται στην ύλη του μαθήματός τους.

Πρέπει να μάθουμε να λέμε σε όλα τα θέλω τους ναι. Και να καταπνίγουμε τις δικές μας ανάγκες. Στο μάθημά τους οι έννοιες της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης είναι πάντα η λάθος απάντηση. Θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι ο μοναδικός δρόμος για τον καθένα από εμάς είναι αυτός του ατομισμού.Να μας πείσουν ότι ο μόνος δρόμος για να “επιτύχουμε” είναι να “πατήσουμε” το διπλανό μας μαθητή, φοιτητή, εργαζόμενο.


ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΠΑΝΑ!


ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΡΑ στη λειτουργία του σχολείου (που όπως βιώσαμε και εμείς βιώνετε κι εσείς τώρα) ως εξεταστικού κάτεργου που προωθεί την αποστήθιση κατακερματισμένης γνώσης χωρίς κανένα δημιουργικό στοιχείο σε όλη αυτή τη διαδικασία. Μέσα από ολοένα και πιο εντατικοποιημένους ρυθμούς διαβάσματος από το σχολείο στο φροντιστήριο χωρίς να μένει λεπτό ελεύθερου χρόνου. Κόντρα στη διαρκή υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου όπως και του δημόσιου πανεπιστημίου, που οδηγεί στις εξοντωτικές διπλοβάρδιες, σε τμήματα με τεράστιο αριθμό μαθητών, στις ελλείψεις καθηγητών. Κόντρα σε αυτή την πολιτική που καθιστά τα φροντιστήρια αναγκαία δυσκολεύοντας κι άλλο τη δύσκολη οικονομική κατάσταση των γονιών μας.


ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΡΑ στην πολιτική που μας διαχωρίζει τόσο στο σχολείο όσο και στο πανεπιστήμιο σε βαθμίδες πολλών και διαφορετικών ταχυτήτων (Ενιαία Λύκεια – ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση , ΑΕΙ-ΤΕΙ-ΙΕΚ-ΚΕΣ-ΚΕΚ στην τριτοβάθμια και ευρύτερα “μεταλυκειακή”) που μας πετάει έξω από τα πανεπιστήμια με τη βάση του 10 και μας στέλνει στα ιδιωτικά. Να παλέψουμε για το δικαίωμά όλων μας στη δημόσια και δωρεάν παιδεία. ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ και στην προσπάθεια ισοτίμησης των κολεγίων με τα δημόσια πανεπιστήμια. ΕΝΑΝΤΙΑ στο νέο νόμο πλαίσιο που που αντιμετωπίζουμε εμείς και θα αντιμετωπίσετε κι εσείς ως μελλοντικοί φοιτητές των ΑΕΙ και ΤΕΙ. Να παλέψουμε από κοινού για το δικαίωμα όλης της νεολαίας στην ελεύθερη πρόσβαση στο δημόσιο πανεπιστήμιο χωρίς κανένα οικονομικό και εξεταστικό φραγμό (π.χ. Σχέδια για τέταρτο προπαρασκευαστικό έτος λυκείου και διενέργεια εξετάσεων από τα πανεπιστήμια). ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ.


ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΑ ΜΜΕ, ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ. Κόντρα σε κάθε λογής Πρετεντέρηδες, και άλλους δημοσιοκάφρους που ανακαλύπτουν όλως τυχαίως όλα τα προβλήματα που παρατηρούνται στην κοινωνία, να συμβαίνουν κατά τη διάρκεια των καταλήψεων (βανδαλισμοί, ναρκωτικά κλπ.)Κόντρα σε εκείνα τα κομμάτια των εκπαιδευτικών που αντί να συμπορευτούν μαζί μας προσπαθούν να μας τρομοκρατήσουν και να μας εξαναγκάσουν να μείνουμε άπραγοι.Κόντρα στις δυνάμεις καταστολής του κράτους (λέγε με Ελληνική Αστυνομία) που μας υποδεχονται με γκλοπς και δακρυγόνα σε κάθε πορεία μας.Κόντρα στις παρακρατικές ομάδες τραμπούκων φασιστοειδών που σε αγαστή συνεργασία με την αστυνομία χτυπούν και δημιουργούν φθορές στις καταλήψεις μας.


ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.

Η αντιεκπαιδευτική πολιτική που χτυπάει συνολικά τις ανάγκες της νεολαίας είτε βρίσκεται στα σχολεία είτε στα πανεπιστήμια είναι κοινή. Κοινή και συντονισμένη, ενωτική και αποφασιστική να είναι και η δική μας απάντησή. Να συντονιστούμε μέσα από ανεξάρτητες συλλογικότητες, πρωτοβουλίες και σχήματα. Με την ανεξάρτητη επαναστατική αριστερά των ανυποχώρητων αγώνων , της ρήξης και της ανατροπής. Ενάντια σε κομματικοκεντρικές λογικές “αγώνων” από το κομμάτι της καθεστωτικής αριστεράς (ΚΚΕ – ΣΥΡΙΖΑ) που μόνο στόχο έχουν να τους καπελώσουν και να τους εξαργυρώσουν για δικό τους όφελος. Το σχολείο είναι ένας ζωντανός χώρος που πέρα πό όλα τα άλλα μπορούμε από κοινού, ανεξάρτητα και αδιαμεσολάβητα να παλέψουμε για τις ανάγκες και τα δικαιώματά μας.

Να προχωρήσουμε με κοινό βηματισμό το επόμενο διάστημα σε ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ – ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ. Να συντονίσουμε τις αποφάσεις μας μέσα από πραγματικά συντονιστικά ανεξάρτητα και ανοιχτά σε όλους τους μαθητές με λειτουργίες άμεσης δημοκρατίας. Να προχωρήσουμε σε κοινά συντονιστικά ΜΑΘΗΤΏΝ – ΦΟΙΤΗΤΩΝ- ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. Να ενωθούμε με τους δασκάλους, τους καθηγητές και τους υπόλοιπους εργαζομένους σε ένα πραγματικό ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ – ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ.


ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ.



  • ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ, ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Ή ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 18/10 18:00 ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Α.Π.Θ. ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Ε.Α.Α.Κ. , ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ –ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ.


  • ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ – ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 21/10. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΤΙΣ 9:30 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΕΡΓΙΑΚΑ ΜΠΛΟΚ.


ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ Α.Ε.Ι. Τ.Ε.Ι.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Στους μεταγενέστερους - Μπ. ΜΠΡΕΧΤ