Με χαμηλότερες αποδοχές δουλεύουν οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα φέτος απ' οτι πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της Eurostat. Tο κόστος εργασίας μειώθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους κατά 3,3%, ενώ την ίδια ώρα αυξήθηκε κατά μέσο όρο, 3,7% σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η μείωση στις αποδοχές των εργαζόμενων στην Ελλάδα είναι η δεύτερη, μετά τη Μεγάλη Βρετανία με 5,5%.
Μείωση της τάξης του 0,6% παρουσίασε και η Γαλλία.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι για πρώτη φορά φέτος η Ελλάδα εμφανίζει μείωση του κόστους εργασίας το οποίο καλύπτει τους τομείς της βιομηχανίας (-4.8%), των κατασκευών (-4.6%) και των υπηρεσιών (-2.6%).
http://www.tvxs.gr/v14411
Απόφαση της Συνδιάσκεψης ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης-Κ. Μακεδονία ς (21/6/2026)
-
Απόφαση της Συνδιάσκεψης ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης-Κ. Μακεδονίας (21/6/2026)
Μπροστά στις εξελίξεις που τρέχουν και με βάση τις συλλογικές μας αποφάσεις
στην 6...
Πριν από 20 δευτερόλεπτα