5/5/09

Ανακοίνωση σωματείου τηλεφωνικ. κέντρων ΟΤΕ (αθήνα)

Πριν από λίγες μέρες στο Βλαβοληπτικό (121, Βικτώρια), ο επόπτης του Τμήματος τηλεφωνεί προσποιούμενος τον πελάτη, προκειμένου να ελέγξει κατά πόσο «τα παιδιά» (εμείς είμαστε αυτοί) ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Τμήματος. Ένα «παιδί» (δηλαδή συνάδελφός μας), προφανώς λόγω πίεσης από τη συνεχή ροή κλήσεων (το 121 είναι ένα από τα πιο εντατικοποιημένα τμήματα του ΟΤΕ), αφήνει στην αναμονή τον επόπτη-«πελάτη» για τρία λεπτά. Οι συνάδελφοι αρνούνται να καταδώσουν τον/την εγκληματία όπως τους ζητά ο προϊστάμενός τους και ο τελευταίος, που κάτι τέτοια συναδελφικά δεν τα σηκώνει, αποφασίζει -εκδικητικά και αποδίδοντας συλλογική ευθύνη (λες και πρόκειται για καψόνι σε νεοσύλλεκτους) να μεταφέρει ολόκληρη τη βάρδια σε ώρες που δε βολεύουν κανέναν. Συνάδελφοι σκέφτονται ήδη την παραίτηση, αδυνατώντας να ανταποκριθούν.

Διαβάστε τη συνέχεια

ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Στους μεταγενέστερους - Μπ. ΜΠΡΕΧΤ