13/2/10

Κείμενο διαμαρτυρίας εργαζομένων στην WIND

Είναι γνωστό ότι την προηγούμενη εβδομάδα απέλυσαν αιφνιδιαστικά τους προϊστάμενους του Dealer Call Center & του Customer Service κο Πάκο & κα Δημητρακοπούλου αντιστοίχως. Φυσικά, όπως συνηθίζεται στην εταιρία μας, κανείς δεν το ανακοίνωσε στους υφισταμένους. Και γιατί να το κάνει άλλωστε. Προφανώς, έτσι λειτουργεί μια καλά οργανωμένη πολυεθνική εταιρία.

Η κίνηση αυτή είναι η απαρχή μιας χιονοστιβάδας, η οποία στο άμεσο χρονικό διάστημα, θα πλήξει το τμήμα (DCC). Είναι πλέον κατανοητό, ότι με μεθοδευμένες ενέργειες και πάντοτε εν αγνοία των εργαζομένων, η διοίκηση θα επιφέρει τις ραγδαίες αλλαγές στο τμήμα.

Όποιος δεν βλέπει, ότι το DCC, θα εξαφανιστεί, ή στην καλύτερη περίπτωση, θα συρρικνωθεί, μάλλον εργάζεται σε άλλο πλανήτη. Μελλοντικά, είναι πλέον ξεκάθαρο, ότι αφού εξουδετερώσουν το DCC, θα δώσουν εκτός (outsource) και το 1260. Άλλωστε, αυτός ήταν εξαρχής ο στόχος τους.

Το DCC εξυπηρετεί καθημερινά 400 καταστήματα στην ελληνική επικράτεια. Το αντικείμενο που καλύπτει είναι τεράστιο πλέον. Καλύπτει, όχι μόνο, απορίες συνεργατών σε θέματα 1260(πλήρης εξυπηρέτηση σε απορίες που αφορούν προβλήματα συνδρομητών) αλλά επιπλέον, όλα αυτά τα χρόνια, έχουν προστεθεί περισσότερα αντικείμενα, καθιστώντας την δουλειά μας ιδιαίτερα απαιτητική… Ενδεικτικά, έχει προστεθεί η Tellas, το τμήμα του sap/oscar, η καρτοκινητή q, θέματα service back office και πολλά άλλα. Παρ’ όλη, την συνεχόμενη επιφόρτιση με επιπρόσθετα αντικείμενα εργασίας, οι εργαζόμενοι αγόγγυστα ακολούθησαν τις προσταγές της εταιρίας με ζήλο.

Είναι επίσης γνωστό στους κόλπους της εταιρία, ότι έχει λάβει χώρα μια τεράστια επιχείρηση «εκκαθάρισης» ανθρώπων και τμημάτων. Αυτό, έχει επιβαρύνει αλυσιδωτά άλλα τμήματα με φόρτο εργασίας σε σημείο που να μην «βγαίνει» η δουλειά. Πραγματικά, αυτό που βιώνουμε είναι πρωτοφανές και ανεπανάληπτο.

Η διοίκηση μας παρότρυνε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να γίνουμε η «πρώτη» εταιρία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών(σε σημείο, μάλιστα που να μας πείσει) και παράλληλα δυσκολεύει συνέχεια την εργασία μας. Για να διατηρηθεί η πελατειακή βάση(για όσους γνωρίζουν το αντικείμενο) είναι θεμελιώδης η ύπαρξη μιας ισχυρής και οργανωμένης ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και καταστημάτων. Τέτοια ομάδα δεν υπάρχει πλέον στην εταιρία. Οι συνέπειες θα ακολουθήσουν, αλλά πλέον η διοίκηση δείχνει ότι δεν την ενδιαφέρει.

Μπορεί κάποιοι να θέλουν να κάνουν πράξη αυτά που σπουδάζουν ακαδημαϊκά στις σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μπορεί να θέλουν να εφαρμόσουν (με τακτική οδοστρωτήρα) την πολιτική του ρεαλισμού κατά την Θουκυδίδεια αρχή του ισχυρότερου. Μάλιστα, θεωρούν ότι το σχέδιό τους υλοποιείται κατά γράμμα. Άλλωστε αυτό έδειξε η εικόνα τους κατά την ολιγόωρη παρουσία τους & στην Θεσσαλονίκη. Αυτό, όμως, δεν θα περάσει αν δεν έρθει η εταιρία σε συνεννόηση με εμάς. Τους άμεσα θιγόμενους από τις αλλαγές.

Εκτιμώντας την προσφορά μας, η οποία είναι πανθομολογούμενη από τον αποδέκτη της δουλειάς μας (που είναι τα καταστήματα) θέλουμε να θέσουμε την διοίκηση προ των ευθυνών της. Δεν μπορεί να παίρνονται αποφάσεις για το μέλλον μας, εν αγνοία μας και να εφαρμόζονται μεθοδευμένα, με την απαίτηση (από πλευράς διοίκησης) να τις δεχτούμε χωρίς διαμαρτυρία. Μιλάμε για την ζωή και το μέλλον ανθρώπων που έχουν προσφέρει τα μέγιστα για την εξέλιξη της εταιρείας.

Απαιτούμε: την ενίσχυση και όχι την αποδυνάμωση του τμήματος dealer call center άμεσα να ενημερωθούμε για το μέλλον του τμήματος με πραγματικά γεγονότα…

ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Στους μεταγενέστερους - Μπ. ΜΠΡΕΧΤ