ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΡΕΛΑΣ
Ένα σύντομο χρονικό της υποδοχής και της πορείας μας στα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ:
◙ Κάλεσμα της τελευταίας στιγμής - - ->Αύριο στην υπηρεσία αν θέλεις τη δουλειά!»
◙ Απλήρωτη εκπαίδευση σε κανονικές συνθήκες εργασίας
Και ακολουθούν:
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Αν επιβιώσεις από τον πονοκέφαλο και τον πόνο στα αυτιά που σου προσφέρει ο «άρτιος» και «τελευταίας» τεχνολογίας τεχνικός εξοπλισμός ,έρχονται οι επιπλήξεις(από την πρώτες κιόλας μέρες) για την…
ΤΗΡΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ
Το ασυγχώρητο παράπτωμα της καθυστέρησης του ενός ή δυο λεπτών ,που συνεπάγεται τη στέρηση εργασίας έχει ως στόχο την τακτική του παραδειγματισμού της χειραγώγησης των εργαζομένων και της δημιουργίας κλίματος φόβου. Με τη σειρά του έρχεται το τρίπτυχο…
ΕΛΕΓΧΟΣ – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ – ΕΠΙΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
Καθημερινά έχουμε να αντιμετωπίσουμε τον έλεγχο, και την παρακολούθηση(εμφανίστηκαν έως και φαινόμενα λογοκρισίας), για θέματα που δεν αφορούν το άμεσο αντικείμενο και την ποιότητα εργασίας ,όπως η διαχείριση του «κενού» χρόνου εντός ωραρίου.
Και η εργοδοτική αυθαιρεσία καλά κρατεί με απειλές για αποπομπές στον προϊστάμενο, αλλαγές τμημάτων και ωραρίων, καλώντας μας σε απολογία απέναντι σε ανύπαρκτα επιχειρήματα περί άρνησης ή ελλειμματικής εκτέλεσης των εργασιακών μας καθηκόντων
Για να μη μιλήσουμε για την πρόσφατη κρίση των επισυνδέσεων και τα παραλειπόμενα της.
Τέλος το λόγο έχουν οι…
ΑΔΕΙΕΣ
ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ: Εισαγωγή από την εργοδοσία ημιμέτρων (ρεπό, αλλαγές ωραρίων) για την χορήγηση τους (σε υπηρεσία που για την πρόσληψη απαιτείται φοιτητική βεβαίωση!) τη στιγμή που η αντίστοιχη εγκύκλιος προβλέπει την χορήγηση δυο ημερών άδειας για κάθε μάθημα.
ΑΔΕΙΕΣ ΕΟΡΤΩΝ: Περιορισμένος αριθμός και «πακέτα» που αποκλείουν την πλειοψηφία των εργαζομένων από αυτές.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ
ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ»!
Περνούμε την κατάσταση στα χεριά μας!